Zamena artikla
Ukoliko ste nakon prijema pošiljke konstatovali da želite da ga zamenite za drugi artikal iste ili veće cenovne kategorije, molimo Vas da nas kontaktirate na kontakt telefon 066/201-000 ili nam pošaljite e-mail na adresu: miljana@weareone.rs ili igor@wao.global
Nakon prijavljene zamene, neophodno je da kontaktirate kurirsku službu Daily Express i kreirate nalog za preuzimanje artikla od Vas, na osnovu dokumentacije koja će Vam stići na mail prilikom kreiranja zamene.
Kuriru koji dođe kod Vas na adresu preuzimanja artikla koji želite da zamenite za drugi, neophodno je da predate adekvatno upakovan artikal jer sva odgovornost ide na račun pošiljaoca, račun-otpremnicu koju ste dobili uz proizvod, odštampanu i čitko popunjenu dokumentaciju koju ste prethodno dobili na e-mail od Bebashop internet prodavnice.
Troškove poštarine snosi kupac po zvaničnom cenovniku kurirske službe Daily Express koji možete videti OVDE. Poštarinu plaćate gotovinom Daily Express kuriru koji bude preuzimao robu za zamenu.
Čim artikal stigne na naš lager, vrši se provera artikla da li je poslat u adekvatnom stanju i automatski se šalje zamenki artikal sa novom račun-otpremnicom.
Poručeni artikal nije moguće menjati ukoliko je otvaran, odnosno prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju.
Rok zamene
Rok za zamenu artikla je 14 dana od trenutka podnošenja zahteva od strane kupca, a nakon prijema proizvoda.
Troškovi isporuke
Troškove zamene robe i novca snosi kupac, osim u slučajevima kada kupac dobije oštećen ili pogrešan artikal. Ukoliko je kupac pogrešio prilikom odabira artikla, prilikom preuzimanja robe, kupac plaća iznos poštarine po zvaničnom cenovniku kurirske službe Daily Express koji možete videti OVDE. Poštarinu plaćate gotovinom Daily Express kuriru koji bude preuzimao robu za zamenu.
Trgovac je obavezan da učestvuje u postupku vansudskog rešavanja potrošačkih sporova pred telom (čl. 151. st. 2. Zakona o zaštiti potrošača).
Povrat novca
U slučaju odustanka od ugovora, kupac ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.
„We Are One D.O.O.“ je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda.
Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.
Sa naše strane se obavezujemo da ćemo, odmah po prijemu robe koja se vraća po osnovu odustanka od ugovora izvršiti povraćaj sredstava koja su uplaćena za vraćenu robu.
Procedura za povraćaj sredstava
Kontaktirajte nas pozivanjem na kontakt telefon 066/201-000 ili nam pošaljite e-mail na adresu: miljana@weareone.rs ili igor@wao.global podatak Vašeg broja računa/otpremnice, broj dinarskog tekućeg računa i naziv banke u kojoj imate navedeni račun.
Čim dostavite potrebne podatke, biće kreirana dokumentacija koja će Vam sa procedurom za povraćaj sredstava biti prosledjena na e-mail adresu koju ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine.
*Povraćaj sredstava se vrši isključivo na gore navedeni način, uplatom na dinarski tekući račun i nije moguće slati novac po kuriru u gotovini.
Svaki paket biće vraćen pošiljaocu o trošku pošiljaoca tj. kupca po ceni jedne poštarine po zvaničnom cenovniku kurirske službe Daily Express koji možete videti OVDE. Poštarinu plaćate gotovinom Daily Express kuriru koji bude preuzimao robu za zamenu.
Trgovac je obavezan da učestvuje u postupku vansudskog rešavanja potrošačkih sporova pred telom (čl. 151. st. 2. Zakona o zaštiti potrošača).